«گرین کارتم» را پس دادم/ مسابقه با آمریکا به نفع ما است – خبرگزاری مهر

چطور در مدت زمانی بسیار کم بتوانید خود را برای شرکت کردن در مسابقه اماده کنید ودر ادمه به ارایه برنامه های تمرینی خواهیم پرداخت. شما باید با تقسیم بندی وزن خودرا کم کنید.یعنی اگر قرار است ۶ کیلواز وزن خود بکاهید در ابتدا ۴ کیلوگرم اول را طی یک برنامه تمرینی و رژیم غذایی می کاهید و تنها ۲ کیلو گرم را در روزهای آخر کم کنید. اکنون که به دلایل غیرورزشی، این امکان در آمریکا فراهم نیست، مایلم از شما و تیم ملی کشتی آمریکا دعوت کنم تا در اولین فرصت ممکن به ایران بیایید و این دیدار دوستانه در ایران انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد امکان بازگشتش به ۷۴ کیلو، عنوان کرد: اگر میخواستم به ۷۴ کیلو برگردم که وزنم را تغییر نمیدادم. در هنگام تمرین کربوهیدرات های ذخیره شده به صورت گلیکوژن عضله به عنوان یک منبع انرژی برای عضله ای که در آن ذخیره شده اند استفاده می شود. تکنیک هایی که در کشتی از آن ها استفاده می کنیدکار کنید. همچنین گردن ومفاصل دست وپا از دیگر قسمت هایی اند که آسیبدیدگی در آنها زیاد است.

یکی از آنها تنظیم دما وحرارت بدن می باشد. به یاد داشته باشید اگر در نزدیکی زمان مسابقه آسیب دیدید استراحتکردن مطلق به معنای از دست دادن آمادگی عمومی بدن شما می باشد.پس سعی کنید که ورزش های دیگری را انجام دهید تا عضو آسیب دیده در گیر نشود واین خیلی بهتر از این است که تنها استزاحت مطلق داشته باشید وآمادگی خود را از دست دهید.آسیب دیده گی ها تنها خلاصه به کوفتگی و گرفتگی عضلات نمی شود در بعضی موارد حتی کشیدگی ویا پارگی رباط و عضله ویا در رفتن مفاصل ویا شکستگی در بدن ایجاد می شود.به طور کلی سعی کنید پس از آسیب دیدن بدن با پزشک مشاوره کنید ونظر اورا در مورد نوع ومقدار آسیب دیدگی جویا شوید.

اما چند راه ساده را به شما خواهیم آموخت که بتوانید در مواجه با آسیب دیدگی ها ی شدید از شدت آن بکاهید ویا آن را درمان کنید. پژمان درستکار در گفتگو با ایسنا، درباره اعلام چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با هدف انتخاب ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی ۲۰۲۲، اظهار کرد: ما چند روز پس از مسابقات جهانی نروژ کار خود را برای تدوین این چرخه آغاز کردیم و تمام سعیمان این بود که روشی عدالت محور با توجه به شایسته سالاری که در آن همه موجودیت کشتی ایران شانس و انگیزه رسیدن به تیم ملی را داشته باشند، طراحی و اجرا کنیم.

بسیاری معتقدند که کشتی فرنگی کهنترین ورزش جهان است، چون باستان شناسان نقاشیهایی از انجام این ورزش را در غارها پیدا کرده اند، که نشان دهنده برگزاری مسابقات کشتی در ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح هستند. نمی شود آینده را پیش بینی کرد. مذاکره نناد لالوویچ رئیس این اتحادیه با آذربایجانیها نقش مهمی در حذف کشتی پهلوانی داشته است و حالا این لابی میتواند به کشتی آذربایجان در رویدادهای آینده کمک زیادی کند.

مسابقات کشتی تا سال ۱۳۱۸ به صورت پهلوانی با رسم و رسوم خاص ایرانی ادامه داشت، اما از این سال به بعد با مطرح شدن مقررات اتحادیه بینالملل فیلا، تغییر و تحولاتی در شیوه کشتی گرفتن و طرز لباس پوشیدن کشتی گیران پدیدار گشت. همچنین در کشتی فرنگی نیز میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی به عنوان نفر اول اوزان، 63، 67 و 130 کیلوگرم و محمدهادی ساروی بعنوان نفر دوم وزن 97 کیلوگرم رنکینگ اتحادیه شناخته شدند. در وزن ۶۵ کیلوگرم بهنام احسانپور ملیپوش کهنهکار کشتی آزاد که حالا به یک وزن بالاتر آمده است با زحمت و با کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در این مرحله را دریافت کرد؛ او نیز یکی از بختهای نخست کسب جواز مرحله نهایی است، اما باید دید که آیا احسانپور در وزن جدید نیز توفیقات قبلی را تکرار خواهد کرد یا خیر؟

بزرگان این دیار، قلعه گردن و شاقوز کوتی تنکابن، قاسم آباد سفلی و علیا و سرولات در شهرستان چابکسر، رحیم آباد و بالکو سرا در شهرستان لنگرود را مهد پهلوانان نامدار کشتی گیله مردی می دانند و به گفته آنها حضور در کشتی محلی یا به اصطلاح محلی (کشتی سراها) از تفریحات اکثر مردم در شبهای تابستان به حساب می آمد. کشتی گیله مردی تنها ورزش مرسوم در غرب مازندران و در شرق گیلان و علی الخصوص در شهرهای چالوس، عباس آباد، تنکابن، رامسر، چابکسر، کلاچای، رودسر و املش می باشد.

باشد. اینکه شما با هر حریفی تنها به یک شکل کشتی بگیریددر کشتی های حساس شما را دچار مشکل اساسی خواهد کرد. به یاد داشته باشید شما نباید بیش از ۲ یا نهایت ۳ کیلوگرم از وزن خود را با کم کردن آب بدن کاهش دهید و آب بدن را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از مسابقه کم کنید. بچه ها یاد می گیرند بدن خود را از طریق دفاع و حمله کنترل کنند.

می توانند از طریق آن به تقویت دستگاه تنفسی و قلب و عروق بپردازند. همچنین تقویت دستگاه تنفسی به شدت در بالا بودن هوشیاری شما تاثیردارد. تقویت سیستم تنفسی وافزایش سرعت وچابکی و در نهایت بهترشدن نحوه کشتی گرفتن و اجرای فنون نتیجه اجرای این برنامه می باشند. و از یادگیری فنون جدید و کار کردن بروی آنها بهشدت پرهیز کنید. بهترین روش کم کردن وزن فعالیت ورزشی همراه با رژیم غذایی است. در بخشهای بعدی شما با روش های درست تغذیه ونحوه وزن کم کردن و مصدومیت های ورزشی آشنا خواهید شد. شما الان ۱۰ روز به مسابقه زمان دارید چکار خواهید کرد؟

شدت بیماری تختی به حدی بود که پس از دیدار فینال سریعا به نیویورک منتقل و روز بعد در بیمارستان بزرگ نیویورک تحت عمل جراحی قرار گرفت. از اولین رشته ورزشیاش میگوید: من ابتدا در ورزش کشتی فعالیت میکردم و همانطور که میدانید برای موفقیت در ورزش کشتی باید از لحاظ خوردن و آشامیدن و مواد غذایی به بدن خود برسید، اما من در یک خانواده کمبرخوردار به دنیا آمده و بزرگ شده بودم. براتی افزود: باید ذهنیتها نسبت به خشن بودن رشته کشتی تغییر کند تا استقبال بانوان از این رشته افزایش یابد. به دلیل این که گلیکوژن نسبتا کمی در در بدن ذخیره می شود می توان آن را به نحوه خوبی از طریق رژیم غذایی تغییر داد.

همچنین کشتی گیران باید با توجه به نزدیکی ویا دوری با زمان مسابقه نوع وشدت تمرین خود را تغییر دهند. مثلا در ۵۷ کیلوگرم همه می دانند سرلک اگر هم نقره جهانی گرفته، برای مسابقات بعدی انتخاب شده نیست و کشتی گیران این وزن می توانند عقب ماندگی خود در کسب مدال جهانی را از مسابقات قهرمانی کشور جبران کنند و برای رسیدن به تیم ملی به میدان بیایند. او درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران و این که کشتی گیران در صورت ۳ جلسه غیبت حدف میشوند گفت: ۲ جا اهمیت دارد، عضویت درهیات اجرایی و انتخابات کمیته.

در مجموع شما می توانید روش کمپرس سرد وگرم را در مورد بیشتر مصدومیت ها به کار ببندید.در این روش ابتدا عضو آسیب دیده را ابتدا با کمپرس سرد تسکین کرده و سپس با گرما درمانی آن را درمان می کنید.بدین صورت که تقریبا تا ۲۴ ساعت اول محل آسیب دیده را از طریق کمپرس یخ سرد کرده ومنبسط می کنیم. نتیجه از تعداد تنفس شما کاسته خواهد شد. باید بدانید اگر مداوم بدن خود را در حالت آماده قرار دهید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت. در ادامه یک فرم ارزیابی عملکرد چهار ساله در اختیار اعضای مجمع قرار گرفت تا نظرات خود را اعلام کنند.

کتاب در چندین فصل مختلف تهیه شده وهر فصل به طور خاص بروی یک بخش از ورزش کشتی و مطالب مربوط به آن اختصاص یافته است. در این متن مناسب ترین رشته های ورزشی برای کودکان در سنین مختلف را نام می بریم. برهمین اساس نقش فوق العاده مهم تغذیه در پیشرفت یک کشتی گیر کاملا مشخص است.با شناختن گروههای مختلف مواد غذایی و قسمت های تشکیل دهنده آن به شما براحتی خواهید توانست با ارزانترین هزینه بالاترین کالری رادریافت کنید. به ازای هر نیم کیلوگرم کاهش وزن شما باید حداقل ۲ لیوان آب مصرف کنید تا حجم و غلظت ادرار به حد طبیعی رسیده واز حالت تیره وکدر بیرون بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید